La intenció és que els membres de la policia local puguin detectar possibles irregularitats relacionades amb la informació que els establiments han d’oferir als consumidors
El Departament de Consum de l’Àrea de Promoció Econòmica, Comerç, Consum i Turisme de l’Ajuntament de Badalona, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, ha iniciat aquesta setmana una activat de formació adreçada al col·lectiu de la Guàrdia Urbana sobre els requisits mínims d’informació al consumidor.
L’objectiu és facilitar eines o procediments per tal de deixar constància de les possibles irregularitats detectades en les activitats comercials. En aquest sentit, hi ha una informació bàsica que, per llei, els establiments han de proporcionar als consumidors i usuaris, i la policia local pot comprovar si es compleix amb aquesta normativa. En les sessions d’assessorament tècnic que es porten a terme aquesta setmana també s’informarà sobre com gestionar aquesta informació amb el Departament de Consum.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada