En dotze mesos, @mossoscat ha realitzat prop de 2.000 piulades destacant operacions policials i informació de servei públic
Avui fa un any que el cos de Mossos d’Esquadra va obrir el seu compte @mossoscat a Twitter, en una aposta decidida per l’ús de les noves tecnologies com a eina imprescindible per una millor comunicació amb la ciutadania i per oferir un servei públic de qualitat. En aquests dotze mesos, @mossoscat ha anat incrementant progressivament el número de seguidors fins a superar en l’actualitat els 13.700.
En aquests dotze mesos, @mossoscat ha realitzat prop de 2.000 piulades, amb una mitjana del darrer trimestre de 250 mensuals, amb què s’han comunicat operacions policials, s’ha ofert informació de servei com consells de seguretat i mesures de prevenció i s’ha explicat contingut de tipus corporatiu referent al cos policial. Unes informacions que han despertat l’interès creixent entre els seus seguidors, com s’observa en les següents gràfiques:
La piulada més difosa en aquest any informava sobre la jornada sense incidents de la passada Diada de Catalunya, que va ser vista prop de 230.000 vegades i repiulada per 1.240 usuaris.
A més de a Twitter, Mossos té presència a Facebook (facebook.com/mossocat), al portal de vídeos Youtube (youtube.com/mossoscatalunya), al lloc web de fotografies Flickr (flickr.com/mossoscat) i al repositori de presentacions Slideshare (slideshare.net/mossoscat).
D’aquesta manera, la PG-ME continua amb l’aposta estratègica per l’ús de les noves tecnologies de la comunicació i consolida la seva presència a les xarxes socials, conscients de la seva importància en els processos comunicatius de la societat, i amb l’objectiu d’apropar la tasca policial a la ciutadania i donar un millor servei públic.
MOLTES FELICITATS COMPANYS!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada